Beszámoló

A MiSTER CLASSiC mezőnye idén már Bükfürdőről startolt el, hiszen a szervezők és a Város vezetésének megállapodása szerint a verseny központja Sopronból átkerült az Alpokalja fürdő- és sportvárosába. A versenyzők már nagyon várták az egyetlen kétnapos futamot, és sejtették előre, hogy a főszervező most is készült valami különlegességgel. A versenyközpontként működő Hotel Caramell****-ben már a regisztrációnál kedves meglepetésben volt részük, hiszen minden csapat személyre szabott itinert kapott.

Az eligazitáson kiderült, hogy ez a futam bizony tartogat újabb különleges feladatokat, és azon túl, hogy a táv hosszú lesz, bizony nem lesz könnyű sem. Sőt! Ráadásul az első nap nem csak a késői befutó, az esti sötétség, hanem a szűnni nem akaró égi áldás is nehezítette a résztvevők feladatát. Viszont a látvány és az unikális élmények mindenért kárpótolták a versenyzőket. Kinek volt már része este szivárványban autózni?

A MiSTER CLASSiC-ra jellemző csodálatos utak és tájak, a természet szépsége az egyik legemlékezetesebb versennyé tették az Oldtimer Szuperkupa utolsó futamát a majd' 60 résztvevő csapat számára. A többszáz kilométeren át vezető, csodálatos hegyi utak,

megbolondítva a káprázatos látvánnyal,

felpörgetve egy versenypályával,

bizony kifárasztotta a résztvevőket. Nem is csoda, hogy aki csak tehette, és amikor tehette, pihent egy kicsit...

vagy kicsit többet ...

vagy még többet ....

A szombat esti díjkiosztóra azért mindenki erőt gyűjtött, hiszen nagyon várták a résztvevők az eredményeket. A csapatversenyt a “Borivók” csapata nyerte 3013 ponttal. (Szabó Endre – Lukács Krisztina Mercedes-Benz 230 SL, Petrák Péter – Vígh Zoltán VW 1302 Cabrio, Gábeli Tibor – Gábeli Ildikó Porsche 924)

Idén megvédte bajnoki címét, és ismét hazavihette a Ferrari vándorkupát a Péter Attila - Varga László páros a Ferrari 458 Italiaval, a második helyen szoros küzdelemben a Kulcsár Tibor - Turbucz Erika páros végzett (Ferrari California), míg a bronzérmet a Kurai Gábor – Karikás Tamás páros nyerte (Ferrari 458 Italia).

Az Open kategória helyezettjei: bronzérmes lett Csiszér Zsombor – Csiszér Bortond Porsche 911, ezüstérmes Hackl Szabolcs – Kovacsics Tímea BMW, és az aranyérmet a Kuglicz Ákos – Molnár Szandra páros vitte haza az MG B-vel.

A Szuper kategóriában is igen szoros volt a verseny. Végül a bronzérem Simkovics Miklós – Giczy Tünde (Citroen DS20 Pallas), az esüstérem Veégh Attila – Farkas Sarolta (Mercedes-Benz 450 SL), és az aranyérem Németh Gyula – Spilenberg Andrea (Mercedes-Benz 280 SE Coupe) nyakába került.

Az öszesített eredmények alapján már a Szuperkupa ponttáblázata is véglegesíthető. Az utolsó futam, a MiSTER CLASSiC 2013 végeredményeként, a harmadik helyezett a Szabó Endre – Lukács Krisztina páros lett, 381 ponttal (Mercedes- Benz 230 SL), így Szabó Endre jövőre a 3-as rajtszámmal rajtol.

A második helyezett Erdélyi Zoltán – Erdélyi Zoltánné Csilla lett, 350 ponttal (Jaguar 420 Sovereign), akik idén ezzel a teljesítménnyel ismét megnyerik az Oldtimer Szuperkupát, sőt ezt immár - kimondani is elképesztő - ötödik alkalommal! Így az Erdélyi házaspár jövőre újra 1-es rajtszámmal stratol minden futamon.

A MiSTER CLASSiC 2013 versenyt, 318 ponttal az Ilkovits Ádám – Kemenes Csilla páros nyerte a VW Bogárral. Az aranyérmet tehát az Ő nyakukba akasztotta a főszervező, aki szerint több mint pimaszság Ilkovits Ádámtól, hogy ezzel az eredménnyel - és összesen csak 2 verenyen való részvétellel - képes arra, hogy az Oldtimer Szuperkupa összesítésben az 5. helyet szerezze meg.

Ennyi élmény után, remélhetőleg a versenyzők jövőre is tudják, hogy a lovak merre tartanak ... hiszen találkozunk 2014-ben is ősszel, Bükfürdőn, a MiSTER CLASSiC-on.